امروزه دستگاه های قالی شویی نقش مهمی در نظافت خانه ها ایفا می کنند.

شست و شوی قالی ها امروزه با گسترش فرهنگ آپارتمان نشینی عملا کار آسانی نمی باشد و علاوه برشستن آن باید به فکر خشک کردن قالی مورد نظر باشید.

هدف از تاسیس قالی شویی شست و شوی قالی ها به طور مکانیزه می باشد. دستگاه های مدرن قالی شویی میزی اتوماتیک  بدون دخالت نیروی انسانی  شست و شوی قالی ها و موکت ها را به نحو احسن برعهده دار شده اند.

این دستگاه ها فضای کمی را اشغال می کنند و می توان به آسانی آنها را جابه جا نمود.

 قالی شویی های زیادی کارگاه های خود را مجهز به دستگاه های مدرن قالی شویی نموده اند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شست وشوی قالی ها اقدام نمایند.

پیشرفت دستگاه های قالی شویی امکان شست و شوی قالی ها با قدمت قدیمی را فراهم نموده است به طوری که این دستگاه ها هیچ گونه فشاری به تار و پود فرش ایجاد نمی کند.

ریشه شوی یکی از عوامل مهم در شست و شوی تمیز قالی ها می باشد که در شست و شوی دستی به دلیل خستگی کارکنان این کار عملا امکان پذیرنبود.

استفاده بهینه از مواد شوینده و مصرف انرژی در دستگاه های قالی شویی چند برابر بیشتر از انرژی و مواد شویند مصرفی توسط نیروی انسانی می باشد.

دستگاه های قالی شویی

سرعت زیاد دستگاه های قالی شویی اتوماتیک باعث شده این دستگاه ها در مدت زمان کوتاهی تعداد زیادی قالی را شسته و به مشتری تحویل نماید.

خشک کن قالی یکی دیگر از دستگاه های قالی شویی های مدرن می باشد به طوری که بعد از خشک کردن قالی هیچ گونه چروک و زردی روی سطح آن ایجاد نمی کند.

 یکی از موارد مهم در قالی شویی ها مواد شوینده می باشد به طوری که باعث برهم خوردن ترکیب رنگ قالی نشود.

مواد شوینده نقش زیادی در چربی زدایی و درخشندگی فرش در هنگام شستشو دارد که انتخاب نوع مواد شوینده تاثیر زیادی در شستشوی فرش دارد. قالیشویی ها مواد شستشویی از قبیل پودر رخت شویی ،سود،کلر،آب ژاول برای شستشوی فرش استفاده می کنند که هر کدام معایب و محاسنی دارند یکی از هزینه های شستشو مواد شوینده میباشد.

 شامپو، فرش را براق و نرم میکند استفاده از این پودر و شامپو علاوه بر این که فرش را با کیفیت بالا شستشو میدهد و هر لکه چربی را براحتی پاک میکند هزینه بسیار کمتری نسبت به مصرف پودر و سود برای شستن فرش دارد و نحوه استفاده بسیار راحتی  دارد.

برای ارتقا یا تاسیس قالی شوی های خود می تواند دستگاه های مدرن را اری نمایید به طوری که در مدت زمان کمتر تعداد زیادی قالی به مشتری تحویل داده و باعث رضایت آنها از قالی های شسته شده شوید .


ماشین آلات مدرن تبریز | دستگاه قطعه شویی قالی ,دستگاه ,شویی ,مواد ,شوینده ,مدرن ,قالی شویی ,مواد شوینده ,تعداد زیادی ,زیادی قالی ,مشتری تحویل منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

mohre8 خانه ای برای تو پرسش مهر یسنا چت | چت یسنا | چت روم یسنا |گپ یسنا دانلود فیلم و سریال جدید دانلود فایل دانلود رایگان فیلم و سریال هندی , من عاشق تو هستم , برای عشقم جان میدهم , از دل تا دل , جنون مایا نمایندگی فروش اینورتر دلتا digi24